[Blir inge mer nu]

Jag ägnade förut 4.5timme till att fixa en blogg-design åt en vän som nu sedan.. ja vad ska man säga.
Är så besviken över denna lögn. Över hur övertrampad man känner sig. Jag slet med den för att den skulle bli så bra som möjligt med det lilla jag hade att arbeta med för denna person gav inte mycket tips om vad den ville ha.
Och nu detta.. Nej, det va sista gången jag hjälpte någon med design. Finns vissa jag hjälper för dom gör inte på det här viset. Aldrig mer! Sen att ljuga på det viset. Så gör inte en vän. Så gör man inte över huvudtaget! Nej usch och fy.

Glömde skriva att denna person sa en sak till mig men sen sa annat till andra. Så det handlar i princip inte bara om headern och det jag gjorde utan om lögnen=/ Om man är vänner behöver man inte ljuga.

/Linda



Nu ska jag gå vidare och inte tänka på det där mer. För det är inte värt det. Nu vet jag hur det är och tänker inte lägga mer energi på det.

Tog en banan och mjölk till frukost. Gott!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie Eliasson

"kompisar" som ljuger klarar man sig helt klart utan =) Så ah som du skrev, lägg inte ner mer energi på den personen!

2008-08-29 @ 11:09:18
URL: http://ebbasmamma91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0