[Det är förjävligt]

Det är för jävligt rent ut sagt! Vad har vi lagar till? Varför ska man ha lagar om den ändå inte gör någon nytta för oss som bor här i sverige? Varför ska den idioten får sänkt straff för? HAN har gjort ett grymt brott som inte går att fixa! Det går aldrig att få tillbaka underbara Rose-Marie! SÅ varför ska han få sänkt straff för? Räckte det inte med hans *undomsrabatt* Räckte inte det? Hur fan kan hans advokat sen säga -Det här var precis det vi ville! Att han fick sitt straff sänkt? Han har fan gjort något så hemskt! Varför ska då han få det bra? Varför kan inte han få lida resten av livet? Han är en mördare och borde inte ha några rättigheter överhuvudtaget! INGA! Blir så förbannad... Han har förstört livet för många! Han tog henne ifrån oss och HAN så få det bättre? Nej dra åt helvete! Fy fan!!! Jävla skit!

Det är sjukt! Att det ska behöva vara såhär... Det är hemskt! Det är hemskt att en sån hemsk människa ska ha rättigheter!

/en ledsen och upprörd linda

Min vän försvann så plötsligt. Och vi kan aldrig få henne tillbaka. Aldrig.
Önskar hon kom tillbaka och jag bara fick hålla om henne.
Säga hur mycket hon betyder för mig. Hon vet att jag älskade henne.
Men vill ha henne här igen<3

Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

Jag håller med dig om man har tagit en människas liv ska man inte ha några rättigheter, skulle det varit rätt skulle han dömas till ett lika straff som det han har begått men tyvärr är det inte så i vårt land, det enda man kan hoppas är att han får ett rent helvete i fängelset... och sen måste jag undra vad det är för skillnad om en som är 3o år o en som är 19 år o begår ett lika vidrigt mord ska dom då dömas olika...helt sjukt...då säger ju lagen att gör brott när du e ung då kommer man lindrigare undan med ungdomsrabatt, det e ju helt sjuk nä dags att dom ser över lagarna / mamma

2008-08-20 @ 17:54:02
Postat av: Anonym

Fy för alltså =/ Blir så arg, det är sjukt att de som är kriminella kommer så lätt undan!

2008-08-20 @ 18:06:33
URL: http://emeliesvendsen.blogg.s
Postat av: Poppe

Jag förstår dig helt och hållet Linda. Man förstår inte varför han ska få straffet ännu mera sänkt när han redan från början fick 4 år mindre. Och att han nu ska ha mindre. Det han gjorde var kallblodigt gjort. Och rent ut sagt ett helvete för er som kände henne och umgicks med henne. Men Sverige är för snäll när det bl.a. gäller straff sättningar m m. Och det tycker jag det ska bli en ändring på. Eller det skulle det väl ha blivit för länge sen.

2008-08-20 @ 18:20:31
URL: http://poppe.blogg.se/
Postat av: http://sandriiisch.blogg.se

neej du ingen bebis än /: hoppas den vill komma snart:)

2008-08-20 @ 20:41:01
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0