[Du är värd guld för mig]


Emma<3 Du är värd så mycket för mig. Du ger mig stöd, vi finns för varandra. Vi förstår varandra och kan hjälpas åt i olika situationer. Saknar dig jätte mycket eftersom det va längesen vi sågs nu. Men vi håller kontakten vio internet och telefon (Telefon då och då) Du är en underbar vän som står mig nära. Jag älskar dig Emma Lundvall.

Hoppas vi är vänner för alltid för jag kan inte tänka mig ett liv utan dig och din glädje<3 Du får mig att må bra, att bli glad. Du är en äkta vän<3

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy fan vad du är underbar gumman <3 vi ska alltid finnas förvarann de lovar jag <3 den sista jag vill mista är dig, är så glad att vi träffades o blev vänner.. Like You Girl <3 du vet att du alltid kan prata med mig, finns o lyssnar alltid på dig.. Du kommer alltid vara den bästa för mig <3 vill verkligen inte mista dig för du betyder så pass mycket så jag inte skulle klara mig utan dig.. Älskar dig mest Gumman <3 lova mig att du aldrig kommer lämna mig, snälla lova de, skulle fan inte klara av de asså.. De går inte att beskriva i ord hur mycket du betyder för mig.. skulle kunna göra allt för dig, för att få dig att må bra.. vill inte se dig ledsen, skulle inte kunna klara av att se en sån fin ängel vara ledsen, de skulle bara inte gå.. du är för vacker för att vara ledsen. Älskar dig mest Älskling<3 Du Och Jag FÖRALLTID <3<3

2008-08-06 @ 11:52:45
Postat av: Fia

Fin blogg du har:). Ha en bra dag!:D

2008-08-06 @ 11:53:57
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Linda

Till Emma:

Sitter efter att jag läst det du skrivit med tårar i ögonen. Fast du skrev på msn nästan samma sak. men du betyder lika mycket för mig vännen<3 Älskar dej gumman<3

2008-08-06 @ 11:54:59
URL: http://lindaskriver.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad fint =)

2008-08-06 @ 12:25:20
URL: http://dreamstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0