[Fredag]

Hej allihopa igen. Blir många inlägg idag verkar det som. Har ingenting att göra så då skriver jag mycket om ingenting nästan. Tittar lite på tv och har ännu inte gjort någon frukost, så det kanske jag borde göra nu?
Som ni alla ser lade jag in lite bilder igår och en nu på morgonen, förhoppningsvis kommer blir fler senare. Men jag behöver fråga om andras tillstånd att lägga ut bilder på dom andra jag har bilder på.
Nu undrar ni alla nog varför jag båda har på svensk text och engelsk text, det beror på att jag har mina släktingar från USA som kanske skulle titta in på min sida så då tänkte jag skriva på båda språken.
Ikväll kanske vi ska på en festival som inte är långt härifrån för att se lite bilar och höra på deras ljud som dom byggt.
Nu ska jag göra mig lite frukost och sen kanske träna lite till? Det får tiden utvisa. Ha det bra allihopa.
PussPuss


Hello everyone again. Will many speeches today, it appears that. Has nothing to do, so when I write a lot about almost nothing. Looking a bit on television and has not yet made any breakfast, so perhaps I should do now?
As you all can see, I put in some photos yesterday and one this morning, will hopefully become more later. But I need to ask about others' permission to put the images on the other I have pictures of.
Now you are all probably wondering why I both have on Swedish text and English subtitles, it's because of that I have my relatives from the United States who might look in to my side, so then I thought to write in both languages.
Tonight, we may be at a festival which is not far from here to see the little cars and listen to their sound judgement, which built.
Now should I make myself a little breakfast and then perhaps to train a bit more? The only time will tell. Be good everyone. Sincerely, Linda



Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

Det va kul att du skrev på 2 språk i bloggen. Bra gjort gumman kram mamma

2008-08-08 @ 10:31:59
Postat av: Wysteriia

kul att du är med och tävlar;)

2008-08-08 @ 14:24:40
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Kattis

Hej! Vad kul med din blogg. Jag kommer gå hit ofta och läsa vad ni hittar på för kul. Ha en jättefin kväll och hälsa de andra så gott. Jättefin blogg med fina bilder :) Kramar

2008-08-08 @ 14:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0