[Fredag]

Idag är det Fredag och jag är trött, men kommer nog piggna till om en stund. (Nyvaken) Så ska jag fixa lite. Ska nog till Dalen idag och kolla lite. (musik & motor festivalen har ju börjat) Så är det DB-race idag mellan 17-20 ikväll. Så får se om man ska dit och titta lite. Någon annan som ska dit?
Tänkte dock se om min kära bror ville ses en liten stund också. (Storebrorsan min, inte den lilla =D )

Mer vet jag inte än. Ska se om Mamma & pappa skulle dit nå eller om dom hoppas över iår.
Ska se lite på tv, äta frukost sen vet jag inte så mycket mer.

Älskar dej Daniel så mycket. Du gör mitt liv till det bästa.<3

Skriver mer senare. Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0