[Go for it]

Jag har skrivit om det tidigare också om gratisbio.se som jag är med i. Vet många som använder den sajten och jag tycker att du också kan göra det. Jag har bara gjort allt som är gratis (Och det finns massor av saker kvar) och jag har en gång fått hem presentkort och väntar nu på ett till. Så det är ju inte svårt att få ihop till det. Eller om man vill ha bio biljetter. Det väljer man själv vad man helst vill ha. Om ni vill gå med så gå genom min länk då får ni 75poäng redan vid start. Väljer ni att inte gå genom min då får ni tyvärr inte dom där 75 välkomst poängen. Dom får ni för att jag värvat er isf. Så det vore ju synd att gå miste om dom?! Inte sant? Gå med idag och få ditt presentkort eller biobiljett inom kort. Vore inte det roligt att ha lite etra att röra sig på? Det tycker jag iaf. Jag har inte mycket pengar så på detta vis är detta super för mig!

Gå med idag och få ditt presentkort snart. Gå genommin länk så får ni 75poäng redan vid start! Najs.

PussPuss Linda

Kommentarer
Postat av: Emma

regnar det lika mycket hos dig som här?

2008-08-08 @ 09:12:12
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0