[Godmorgon]

Godmorgon allihopa. Nu sitter jag här efter lite sömn inatt. Kom hem sent inatt. Så kunde jag inte somna på en gång heller =/ Hade super trevligt i Fellingsbro igår. Ni som inte vet så åkte vi ner för att träffa Mormor, Morfar, Liane, Michelle och Victoria. Sen va vi hos en jätte fin dam (Förlåt men minns inte namnet just nu) Vilket fantastiskt hus hon bor i. Underbart. Blev förälskad i hennes vardagsrum. Det va vackert. Sen så kom Mammas Kusin dit med sin man och sin son. Va jätte trevligt. Vi åt god mat och sen fika och pratade. Kändes mysigt det va några år sedan nu. (Tror det är typ 3år nu) Så hoppas det inte dröjer lika länge igen för jag saknar dom väldigt ofta. Borde ses oftare och prata oftare. Helt underbara mäniskor va allihopa. Va jobbigt att åka hem. Men man måste göra det också. Men som sagt måste bli snart igen.
Blev så glad av all respons för mitt bröllop, dom va så glada för det, och det gjorde mig så glad & lycklig.

Prata engelska blev det också, fick beröm flera gånger för att jag pratade så bra tyckte dom =) hihi.. (Nu är jhag ju inte expert men jag fick fram det jag ville säga iallafall) Det va roligt.

Blir inga speciella bilder därifrån för jag tror inte dom vill synas på internet. Så jag vill inte lägga ut när jag inte vet vad dom skulle tycka om den saken. Så kommer lägga in bilder på mig och min familj ist sen när jag lagt in dom i dator =D Det får duga för denna gången. Nu ska jag se lite på tv men ska skriva ett inlägg till som jag känner att jag måste!

Ha det bra nu sötnosar och sköt om er
Kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0