[Godmorgon]

Godmorgon allihopa!

Jag har varit vaken ett bra tag men blogg.se har haft problem så jag har inte kommit in på min blogg förens nu. Bra att dom kunde fixa sitt problem.
Nu är det några som är med och tälar om örhängena iaf=D Det är roligt att se att det faktiskt är folk som vill tävla i min blogg. Några kändisar är med och några är helt okända, det är det roliga. Man hittar massa nya bloggare genom att ha tävlingar. Snart kanske det kommer en till? Som inte är lika lång men ändå. Roligt Roligt.

Gör inte mycket just nu. Ska kolla på lite olika piercingar=D

Puss & Kram

Glöm inte tävlingen. Va med och vinn dom snygga örhängen! Klicka här.

Kommentarer
Postat av: mumari

God morgon på dig!

Blogg har strulat hela morgonen för mig!

2008-08-25 @ 09:41:32
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0