[Godmorgon]

Godmorgon allihopa! Som ni ser har jag fått lite hjälp att ändra lite på bloggen igen. Nu är jag jätte nöjd faktiskt. Så nu ska jag inte ändra mer. (Hoppas jag) Men så har jag också fått så när man hamnar i i listor att mitt namn kommer och inte bara ett streck och det känns bra. Va så jobbigt innan. Med bara ett streck.

Har sovit bra inatt faktiskt. Skönt. Va nog på tiden att jag skulle få sova på riktigt. Köpte jätte coola papp-muggar igår. Så söta och självklart rosa. Så köpte vi också en ny tillbringare som jag kan ha till saft. Jo, den va ju också rosa. Så fina=D

Och blomman vi köpte la jag ju ut en bild på igår. Vad tyckte ni om den då? Kan lägga in en bild igen så slipper ni leta runt=D

Ska snart göra frukost och sen vet jag inte riktigt vad som händer idag. Ta det lugnt? Det blir nog så med tanke på att jag inte alls känner mig pigg idag. Mår inte så bra =/ Ska iallafall ringa några samtal idag också. Några jobb jag hittade igår som jag bara MÅSTE ringa idag. Jobbigt när man hittar jobb som man verkligen vet att man skulle klara av men att dom vill ha utbildning/ yrkeserfarenhet av just den saken och det har inte jag. Men som sagt jag söker och visar vem jag är så kanske det är ett stort plus iallafall. Finns ju jobb gäller bara att hitta som då passar mig och min skada.

Nej nu ska jag fixa vidare. Skriver mer senare. Puss & kram på er<3


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

tack så mycket :)

2008-08-07 @ 09:15:37
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0