[Godmorgon]

Sitter här efter att ha ätit lite frukost med min Darling<3 Tittade nyss in bloggtoppen och såg at jag låg på 21 plats=D Tyckte det va roligt att se ändå. För det är ju as många som är regristrerade där så det va roligt.

Idag vet jag inte vad som händer än. Så det får vi se senare om det händer något speciellt. Pratade med Yvonne igår. Det va roligt att prata lite igen med henne. Det va ett bra tag sedan.
Nej, ska se vad vi ska hitta på idag. Känner mig rastlös som vanligt men orken att göra något finns inte riktigt. Är cruising i Dalen idag också. Men tror inte vi ska dit. Men vem vet vad vi får för oss.

Ha det fint idag allihopa. Puss

Älskar dig Daniel så mycket<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0