[Godmorgon]

Nu är det morgon igen. Är väldigt trött just nu och ska snart äta frukost.
Egentligen har jag inget speciellt att skriva. Igår tittade jag mest på tv tillsammans med min Darling. Så det blev en lugn och skön kväll. Vi skjutsade hem en vän till honom vid 24.00 igår också. Och gick in och tittade på hans lilla kattunge på 13 veckor. Den va bedårande. Man blir så lätt fäst vid såna små sötnosar. men jag är ingen kattmäniska. Jag älskar alla andras katter men jag vill inte ha någon katt själv. Inte som jag känner nu iallafall. Men djur vill jag ha men jag vet inte vad för någon än. Men det får vänta.
Nu säger Daniel att vi ska äta frukost så skriver mer senare<3

Sköt om er. Puss


Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

tack så mkt :)

2008-08-10 @ 14:43:18
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0