[Godmorgon]

Uppe med tuppen idag. Satt nyss och tänkte på en gammal vän Malin som jag träffade i Lördags. Det var roligt att träffa henne faktiskt. Så nu har vi bestämt oss för att vi ska ses nu inom kort. Hon börjar ju skolan snart så då är hon här på min hemma plan lite mer. Det blir nog jätte roligt.

I lördags så vaknade vi efter att ha firat mammas födelsedag. Vi hade tänkt åka hem på Lördagen men jag blev så sugen på att festa eftersom det va karnevalen i Venjan. (Har inte missat det en enda gång sen jag va liten) Så jag funderade och funderade hur det skulle gå till. Sådde ett frö hos mamma och pappa och dom ringde runt och vi fixade alkohol. Mums. Är inte så förtjust i sprit men det blev det. Så gjorde vi sodastreamad läsk med typ skogsbär tror jag det va. Och det tog bort all alkohol smak så det blev som bara läsk. Det tyckte jag om. För jag har svårt när det smakar starkt av alkohol. Dåliga minnen eller nått=/ Men men så det va ju bara fint att det inte gjorde det. Innan vi började dricka var vi ner och tittade på karnevals vagnarna. Det blir färre och färre för varje år som går måste jag säga. Inte alls roligt men vissa vagnar va helt och hållet roliga. Några var mer vågade än andra. Tycker jag om. Sen åkte vi hem och då va det dags för mat. Sen dricka.
Vi spelade musik och sjöng och hade roligt ihop. Daniel & Pappa tyckte inte om våran musik så dom hade sina hörlurar på sig:


Så vi fortsatte spela men dom fick också välja lite musik =D Snälla vi va.. hihi..
Sen så drog vi oss ner på Parken. Mamma va chafför i år. Men jag tror hon hade roligt ändå. Där nere träffar vi massor av mäniskor vi inte sett på jätte länge. Alltid lika roligt måste jag säga. Såna man verkligen saknat och sen absolut såna man inte saknat, men då höll jag mig på min kant och inte brydde mig så mycket när dom pratade med mig. Varför komma flera år efter och bry sig och inte då? Så dom brydde jag mig inte om.
Jag och Daniel träffade några som vi kände både två. Intressant tyckte jag för jag visste inte att dom kände varandra och tvärt om. Det va roligt.

Så blev det till att vara på Parken tills det nästan stängde sen hem för det var så kallt ju. Inte alls skönt väder. Jätte kallt. Så somnade vi efter en stund. SKönt. Jag var inte ens bakis dagen efter och det var skönt. Men jag va dessvärre trött i kroppen bara.. Så nu vet ni lite om min lördag=D

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Vet att jag ska städa lite. Sen prata med en vän som ska ringa.

Nej nu ska jag fortsätta här. Ha det fint allihopa. Puss och kram Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0