[Godmorgon allihopa]

Godmorgon sötnosar.
Sitter nu efter att ha kommit upp ur sängen.(Är fruktansvärt trött) Ska göra mig lite frukost tänkte jag. Är hungrig.
Verkar som det blir vackert väder. Det är jätte fint nu när solen tränger sig in genom fönstren här hemma. Mysigt. Blåser lite ser jag men det gör detsamma. Solen är bland det bästa som finns att se på. När den lyser upp för oss. Den är vacker.

Idag ska jag och Älskling + Hans vän göra något. (Skriver om det senare, när vi varit iväg på det vi ska) Så får vi se hur det går. Kan bli roligt=D Tror iaf jag ska följa men det blir nog så. Har så svårt att bestämma mig. Men vi får se helt enkelt hur jag gör. Isf blir det många fina bilder(Tror jag, om jag får lägga ut dom iof)

Måste säga att det är hemskt vad inbrott det varit dom senaste veckorna här runt omkring i bilar. Det är sjukt. Tycker det är hemskt för dom som blivit av med sina saker i bilarna. Ingen har rätt att göra inbrott och sno sakerna. Nej, det tycker jag inte om. Borde inte gå till på det viset. Nej usch!

Nu ska jag göra frukost (Så skrev jag igår med men det blev aldrig någon) men idag blir det! hihi..
Puss och kram Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0