[Godnatt mina läsare]

Tänkte att jag skulle skriva ett Natti inlägg idag till er mina underbara läsare. Brukade jämt göra det förr men det har inte blivit av den senaste tiden. Imorrn fyller min älskade Mamma år så vi ska dit och hälsa på henne och gratta henne.
Snart fyller min lillebror och min pappa år också... Hihi.. Alla på rad. Men men det tar vi då.

Ska inte lägga mig än men ska se på tv med min darling<3 Myspys för fullt..

Godnatt sov gott mina läsare

PS/ Tycker det är underbart att se att läsarantalet blir mer och mer hela tiden. Det glädjer mig. Men ni får gärna skriva en komentar då och då också=D

Puss&Kram Linda


Kommentarer
Postat av: rooroo

oh nej..myspys ja vill oxå.. distansförhållande suger nog ibland..du får mysa för min del oxå

2008-08-14 @ 21:41:16
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/
Postat av: MammaLinda

Godnatt =)

2008-08-14 @ 21:41:56
URL: http://liindiita.blogg.se/
Postat av: Gina Johansson

god natt gumman jag ser fram emot att ni kommer imorgon, kräfter blir det, gott va och sen har jag provat att baka sockerfria kakor med sockerfri jordgubbs nånting i, har gjort den själv får se vad det smakar kram mamma

2008-08-14 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0