[Gråter!?!]

Har börjat blivit så känslig har jag märkt. Satt nyss och tittade på pussy cat dolls! OCH JAG GRÅTER! Till ett Tv program.
Vet inte vad det är men jag har blivit så känslig. Och gråter till så många olika tv program. Det är pinsamt ju =/

Tur att det bara är jag och min darling hemma som ser det. Haha.. Visst skriver jag om det men det är ju sjukt liksom..
Men men... skönt också på nå vis. Men jag har blivit alldeles för känslig..

Nu börjar extreme home make over. Ännu värre. Nu kommer ju krokodil tårar ju! Gah...

/Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan ju bli lite kännslig om man e gravid? :P

2008-08-13 @ 23:06:18
URL: http://liindiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0