[Hemma igen]

Nu är vi hemma igen efter att ha varit på Ö&B, träffade mamma, pappa, farmor & Farfar där. Trevligt. Hoppas vi ses snart igen. Saknar allihopa. Synd att inte lillebror va med upp dit men han va med en vän så jag får träffa honom någon annan dag. Saknar min söta lillebror<3 Pratat med Lollo idag också. Lite snabbt för jag mår inte så bra. Har haft tur som kudne följa med och handla. Sen drog vi på willys för att handla mat. Ikväll ska vi äta tacos så det blir toppen! Mums.
Köpte ljus på Ö&B också. Jätte fina. Ska såga av dom lite så dom passar bättre ihop vill ha tripp,trapp,trull versionen=D
Sen fick jag en afrokam av Daniel. Han tyckte vi ska prova det för mitt hår. Mitt hår är hemskt fluffigt och krulligt. Så det är mycket svårt att borsta ur det. Hemskt rättare sagt. Så nu ska vi prova det. Träffade David på willys också. HIhi vi ses alltid där typ. Min vän!

Ska ringa Mamma snart<3
Ha det fint. <3
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0