[Klar för födelsedag]

Nu är jag klar för födelsedags party=D Jippi.. Krafterna börja komma igång nu..
Har gjort mig iordning nu. Bara strumpor kvar och packa lite saker sen är det bara att vänta in darling sen åker vi på födelsedagsfest för mammi<3 Ska bli mysigt. Kräftor och allt<3

Såhär ser jag ut idag när jag ska till mammi på party=D
Hittade min gamla rosa tröja från Gina trico. Sen ett svart linne. och ett par vanliga jeans=D Så idag blir en bra dag tillsammans med min mamma som fyller 41år idag. Ha det bra allihopa. Skriver mer under kvällen. Kramar

Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

Du e så söt kram mamma

2008-08-15 @ 15:00:09
Postat av: Wysteriia

kul att du är med o tävlar :D

2008-08-15 @ 19:22:15
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Gina Johansson

Testar om det går in eller om du måste godkänna först.. så vi slipper onda komentarer

2008-08-15 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0