[Kvällen är här]

Hej allihopa.
Nu har kvällen lagt sig och jag är super trött. Vet att mitt inlägg innan va argt men samt så tycker jag fler borde stanna upp och tänka igenom om det verkligen får gå till på detta viset. Om man ska kunna göra såna hemska saker som att ta någons liv och sen ändå ha rätten till att få lindrigare straff. Förstår mig bara inte på hur jyrun kunde tänka så? Hur dom kunde tycka att det va okej att han får 1år mindre plus *undomsrabatten*. Sjukt egenetligen att ens kalla det ungdomsrabatt, låter som han handlat på Ica.... Sjukt är vad det är.

Men jag får acceptera det. och försöka gå vidare. Men det är svårt. Svårt att inse att hon verkligen är borta.
Tiden går men varje dag finns hon i mina tankar, varje dag. Minns allt med henne. En underbar flicka<3
Saknar henne så enormt. Sommaren har varit tom utan henne. Fruktansvärt tom.

Sen som ni läst tidigare i bloggen så gick en annan fin mäniska också bort på ett fruktansvärt sätt. Saknaden som vi alla kommer ha är hemsk!

Så det har varit mycket på kort tid. Väldigt mycket. Det är hemskt......

Ska vila nu och se vad kvällen har med sig..

Sköt om er allihopa<3
Kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0