[Nu har jag fått mycket gjort eller inte]

Faktiskt har jag inte gjort mycket alls. Men ändå känns det osm jag gjort lite nytta. Hjälpte en vän med sin design:)
Han verkade glad=P

Nu sitter jag mest och väntar på att Darling sa komma hem så vi kan ut och äta sen handla (Blir nog storhandling idag)
Berättade jag att för någon dag sedan köpte vi ljus? Jag tänkte ta kort på dom och lägga ut här på bloggen:) Men har inte kommit riktigt så långt ännu. Men det kommer när jag inte har något bättre för mig. Som alltid annars?! Hihi.
Men som sagt så ska vi stor handla idag. känns bra med tanke på att jag vill ha annan mat nu. Idag blir det ute mat och det menas då ex: Pizza, kebab eller sallad=D Linda Likes. Bara svårt att välja vad man vill ha. Brukar oftast ångra mig efteråt. Men inte denna gången hoppas jag?! Haha.

Mår inte nå vidare=/ Allt / Nästan allt känns vårt. Kroppen vill inte. Hjärnan vill, men inte kroppen!
Börjar bli jobbigt.

Jo någonting som är roligt är att min lillebror ville sova hos oss i helgen. Så jag ska se så vi inte dubbelplanerar någonting. Va så gulligt när han frågade... Min älskade lillebror<3 Han ville ha en hel helg med sin syster. Super cute!
Så vi får se men har vi inget annat inplanerat så ska väl det gå som smör inte sant....

Nej nu ska jag fixa lite så jag klarar av att handla idag! Ha det fint! Sköt om er och ta vara på er!

Puss & Kram

Min nya bild jag gjort på picnick=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0