[Presentkort på H&M]

Nyss hämtat posten då såg jag att mitt presentkort kommit på H&M! Fan va najs. Helt gratis genom Gratis bio.
Så nu kan jag handla lite på H&M utan att behöva känna att man slösar pengar. Hur bra är inte det då? Att man samlat sina poäng och inte gjort någonting på Gratisbio som kostar något. Alltså helt gratis.

Vill ni också få gratis presentkort eller biobiljetter? Bli medlem här och få 75 välkomspoäng. Om du går genom min länk vill säga=D Annars får du inte dom där 75 poängen när du skapar et konto. Sen när du samlat antingen till biobiljetter eller presentkort på 300kronor, 500kronor eller 700kronor så beställer du det och får det mellan 2-4dagar efter beställningen. Det är hur enkelt som helst att samla poäng utan att det kostar någonting för dig som person. Och extra pengar till saker vill väl alla ha? Inte sant?! Du behöver inte ta någonting från din egen ficka för att köpa det man vill ha. Hur bra som helst!

Så om ni går genom min länk så får ni 75 poäng redan när du skapat ditt konto!
Börja samla idag så är det bara att shoppa sen.

Lycka till!

Bli medlem idag!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0