[Söndag]

Hallo allihopa!
Sitter här och vilar lite. Har nyss gjort en flaska sodastream =D Vi fick det i bröllops-present som jag skrev förut i ett inlägg. Älskar den jätte mycket. Har velat haft en sån ett bra tag. Pratat om det så länge och nu äntligen fick vi en. Jag har inte råd att köpa en maskin för ca 900kr?! Nej, man lägger alltid pengarna på annat om man får något över. Imorgon kanske jag ska shoppa lite på H&M eftersom jag fått presentkort där från Gratis bio. Bli medlem du också och få 75poäng i välkomspresent men det gäller enbart genom min länk!

Annars vet jag inte vad som händer idag. Sitta här och mest ta det lugnt och så.
Kanske kolla på någon bra film? Några tips? Just ja, jag satt och kollade igenom lite olika bloggar här på blogg.se. Gud, va många hatbloggar det finns. Tycker det är synd att det finns såna för visst en blogg är till för att skrivas i men det finns väl ändå motta på vad man skriver tycker jag. Varför kan man inte skriva om sig själv eller roliga saker eller bara om det man känner för men att ha bloggar för att trycka ner på andra tycker jag personligen är fel. Brukar inte skriva om så mycket åsikter just för att jag vill inte förolämpa någon. Men detta tycker nog inte bara jag. Det finns nog fler. Men det va bara lite av det jag tänkte just nu. Finns säkert en anledning varför dessa personer skriver så som dom gjort men jag tycker det är fel att hänga ut andra på nätet sådär.

Nej, nu ska jag se runt på blogg.se och se vilka man känner som har blogg=D Ha det toppen för det ska jag!

Älskar dej Daniel så mycket<3



Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

Hoppas du e nöjd med den haha kram mamma

2008-08-03 @ 14:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0