[Torsdag]

Nu har jag faktiskt nyssätit frukost som bestod av: Tea, och en stor knäckemacka med smör + en C-vitamin (I brustablettform) Så nu är jag mätt och belåten. Men trött. Ska snart träna. Brukar göra det innan jag äter frukost annars men va så hungrig så det fick bli frukost först idag. Någon mer som tränar på morgonen? =D Isf vad tränar ni?

Nu ska jag nog sätta igång. Ska på tal om ingenting leta fram mina winsorpilates skivor. Sen ska jag prova göa några av övningarna. Jag vet att när jag gjorde alla och då höll på 1 timme som det träningspasset va så gick min rygg itu kändes det som. Så jag ska vara mer försiktig idag. Just det, igår så höll jag på och fokusera på havstången som Daniel satt upp här hemma. Tänkte att det där klarar jag aldrig. MEN jag klarade hela två stycken. Jag har aldrig klarat förr att lyfta min egen vikt så det är stort för mig att jag faktiskt klarade två stycken. Så jag blev stlt och peppad att fortsätta att träna måste jag säga. Känns bra att träna. Man känner sig frisk. Men tyvärr så har ju jag problemet att jag får så ont efteråt om jag gjort minsta lilla fel så det gäller att jag verkligen tänker på allt jag gör. Men jag känner mig taggad igen! =D Kändes bra igår.

Är på bättre humör idag också. Tycker det känns bra.

Nej nu blir det träning. Skriver mer efteråt hur det gick!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0