[Uppdatringar]

Tänkte uppdatera lite nu efter helgen. Har haft massor med skoj och mycket skratt. Fest har det varit och det va roligt.
Lägger in lite bilder=D Så skriver jag om bilderna ist..
Födelsedagen:



Detta va bilderna från Mammas födelsedag. Hon bjöd på kräftor och massor av godsaker. En jätte lyckad dag/kväll.

Bilder från Karnevalen/Festen:



Detta va då karnevalsvagnarna.. Kul att se hur dom ställer upp och gör tokiga grejer=D Najs!

Lite från festen:



Det va vi ungdommar iaf:D hihi.. Kommer mer om festen senare. men jag är inte så pigg idag kan jag ju säga. Känner mig trött och sliten. Så senare när jag fått vila lite och så... Hihi..

Någon som hade det roligt i helgen? Skriv en komentar<3

Puss och kram Linda

Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

Ja vi hade jättekul o jättetack för en riktigt trevlig helg kram mamma

2008-08-17 @ 17:11:34
Postat av: Poppe

Syns att du har haft det roligt Linda=).. Kul=).



Hoppas att du annars mår bra?? Kram

2008-08-17 @ 21:41:22
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0