Godmorgon!

Jag gjorde ju en lista vad jag skulle ha gjortigår. Men det blev ingenting av att städa, julpynta eller handla. Så jag ska nog försöka mig på det idag. Ska bli mysigt att få upp lite julpynt. men det blir ingen gran iår. Den hoppar vi över då katten är som galen. =P  Men lite julpynt ska det allt bli. Idag är det 1december:) Mysigt.
Inte långt kvar till Julen:)

Sitter och skrattar just nu åt TV-shop. Så roligt att dom hela tiden super Ler och överdriver allt som dom säger:) Roligt att se  på iaf. Air Max är bäst. Den måste ni se. Ena tjejen är ju så pantad:) Haha.

Igår var det jätte trevligt. Jag, Daniel, Svärfar & Kajsa åt ihop och hade mysigt med katterna och så. Jätte trevligt:) Måste göras om tycker jag:)

Puss och kram
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0