Jul i Bilder =)


Mammas & pappas Julgran! Vacker!
Så den gav mig super julstämning då det var den första julgranen jag sett detta år=)


Danne & Tommy vid julfrukosten. (Ja tommy ville inte se normal ut)
Mycket god Julfrukost måste jag erkänna. Var typ mätt resten av dagen=)


Daniel vid julfrukosten. Är han inte söt =) Min älskling


Här har tommy fått en Gitarr i Julklapp som han var väldigt glad över. (Koncentrerad var han här iaf)


Pappa kopplar in sin julklapp som var en extern hård-disk!


Mamma dricker glögg för fulla muggar (Alkohol fri)


Camilla var också med. Hon ser lycklig ut iaf=) Redan innan julklappsutdelningen=)


Ja vad säger man? Usch! (Bilden är ju på min, och inte alls någoon som blev bra)


En underbar Julmorgon=)
Vid 15.00 åkte vi vidare. Vi åkte och hämtade upp svärfar  för att sedan åka till Daniels bror Johan och hans familj.
Där hade vi också jätte trevligt och umgicks. Körde ett race med Poker som Daniel vann såklart. Ovanligt nej!
Fick god Julmat=)
Hade en fin Julafton!

I julklapp fick vi massor av olika saker:
Tre fina ljus-stakar av Danne & Camille
En handgjord ljus-hållare av Mamma, pappa
Ett frukostsätt av Mamma, Pappa
En super fin skål av lillebror Tommy
Diadem och skruvar av Mamma, pappa
En fin Lampa som skiftar i 4olika färger av Mamma, Pappa
Marknads godis av mamma, Pappa
En kappebryggare med två termomuggar av Mamma, Pappa
Godis av Darby, Johan + Barn
hemmagjord shokladdryck, marmelad, sweet chili och tea av Terese, Pelle +Barn
dukar av Terese Pelle + Barn.
Spegelglas av Ann

Puss och kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0