Nu var det ett tag sedan.

Hej allihopa. Jag har inte skrivit någonting under julen här för jag har inte haft blogglust eller tid för den delen. jag har ägnat mig åt annat. Det har varit helt underbart under julen. Älskar verkligen alla som vi träffat under julen och det har varit super mysigt. Igår åkte vi också hem till mamma och pappa och var där. Kände att det var längesen som vi bara var där en hel dag/Kväll och umgicks. Det behövde jag:) sen idag kom mamma, pappa, farmor & farfar till oss och jag var med dom och handlade! Åh Älskar er så mycket!

Det ända som är jobbigt är att jag har så ont i höften och det blir bara värre och värre så just nu kan jag knappt gå. Känns inte alls bra. Så håller det i sig till efter nyår så måste jag söka en läkare för detta. för det börjar bli olidligt.

Kommer sen lägga in bilder från Julen:) Har Massor!! Åh vad ja älskar julen!
Hur har eran Jul varit?
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0