På promenad med Lillen

Har nyss varit ute med Lillen och gått en promenad. Det var roligt och han tyckte också om det men han  frös en hel del stackarn. Men han använde sin nya träja som jag fick med mina föräldrar igår. Den är så söt och han älskar den verkligen. han kommer gående med den och vill ha den på sig.:) så söt.

Lägger in lite bilder. Grannarna tyckte han var jätte söt och tyckte att det var bra av mig att ha tröja på honom då det är kallt och att han är innekatt:) Det uppskattar jag att dom tycker jag att jag har god hand om Lillen<3

Puss och Kram Linda




Bilderna tillhör mig och INGEn annan!
Stulna bilder polisanmäls direkt!


Kommentarer
Postat av: Gina

Världens sötaste katt kram mamma

2008-12-09 @ 11:33:30
Postat av: Terese

Hej underbara kort på lillen. Ven var är pepparkakshuset?

Tack för ert besök jättemysigt vi ses till helgen

Kram Terese

2008-12-09 @ 17:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0