[Godmorgon]

Gud vad jag är trött! Vaknade i Panik för jag trodde vi försovit oss men det visade sig att dom skulle komma lite innan nio ist. Så nu är Autumn här<3 Hon är så underbar. Så Daniel & Autumn spelar Mariokart på Nintendo 64.  Så roligt att lyssna på dom=D Så söta<3

Gud va varmt det är redan utan. Redan vid halv nio va det nästa 20 grader. Super skönt. Hoppas det håller i sig hela helgen.
I helgen är det Mora festivalen. Får se om vi ska dit någonting. Kanske?! Är det någon annan som ska gå på det? Hm, kanske någon man känner?! Men vi får se helt enkelt. Vet att om vi skulle se på dom utklädda som ska gå någon slags parad idag så lovade vi att Aron skulle få åka med oss. Så om vi ska dit så ska väl han följa tror jag =D

Ja, nej nu ska jag vara trevlig mot mina två sötnosar jag har här hema idag<3




Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

godmorgon ja varmt o skönt är det, hoppas ni får en skön dag i solen kram mamma

2008-07-31 @ 09:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0