[Hej]

Nu undrar säkert ni varför jag har denna blogg? Jo, för jag byter från min blogspot till blog.se!
Varför? jo, jag har fått jätte mycket kritik sen jag fick många läsare och sånt att jag har blogspot och att många sponsorer och sånt som jag ville ha reklam från sa nej för jag hade blogspot. Så därför gör jag detta byte. Jag hoppas såklart att jag kommer få mina läsare jag haft att dom följer med mig på min resa till blogg.se

Det blir stor skillnad för mig. Men som ni ser så ser denna bättre ut än den jag har på blogspot!

Skriver mer senare... Sköt om er och jag hoppas ni tycker om min blogg lika mycket fast jag byter.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Nina

Folk borde inte tycka mindre om din blogg pga bytet, den är finare nu. :)



Svar: Hugo är 9 månader, idag faktiskt. :)

Jag är Nina, bor på stormyren, vet inte hur jag ska förklara, men Mora är ju inte stort så man känner väl igen dom flesta. :P

Jag vet knappt vem du är, men jag vet att min lillebror Mattias Spännar är kompis med din lillebror.. :)

2008-07-30 @ 07:24:36
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0