[Oj va krångligt allt blev]

har så svårt att komma i form efter bytet men jag börjar komma igång och förstå en del iaf?!
Det är svårt när man inte haft blogg.se på så lång tid. Förr hade jag det med det va längesen. Men nu är det klart och jag kanske förstår mer imorgon när jag sansat mig lite. Satt ett tag innan vi kom på vad jag skulle heta på bloggen:D Men det löste sig till slut iallafall. Vill tacka Emelie för den fina designen som hon gjort till mig. Det va så snällt. Jag är inte speciellt bra på sånt. Helt värdelös är jag när det gäller såna saker. Men hon ställde upp och hjälpte mig och då tycker jag hon ska ha tusen tack! Nu gäller det bara att folk ser att det är jag och fortsätter följa mig! Men det får jag hoppas dom gör.

Nu ska jag skriva ut det på mina sidor och ta bort där det står om min gamla:D

Ha det så gott så länge så höres vi snart! På återseende.
Älskar dej Daniel så otroligt mycket<3
/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0