[Sol & Besök]

Tjena! Nu sitter jag vid datan en stund medans Daniel klipper gräset, kan ju inte vara ute då eftersom jag är allergisk. Och jag vill ju inte få en allergisk reaktion just nu så då är jag inne. Väntar på Tommy och Lollo<3 Får se när dom dyker upp.

Såg att det varit några som besökt mig idag:D Roligt att se, alltid kul med besökare =)

Får se om det blir lite mer ändringar senare på bloggen. Får se, det är svårt men jag ska försöka så gott det går.

Tog ett tag att skriva detta för jag va ute i en halvtimme och pratade med ena grannen som kom förbi. Så nu är jag solbränd på halva benen:D Ska väl sola mer om en stund skulle jag tro. Nu har tommy och Lollo kommit.

/Linda

Älskar dej daniel så otroligt mycket<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0