En liten lista...

10 saker som jag har gjort 2008:
.:Gift mig med min underbara Daniel.
.:Träffat min släkt från Göteborg & Usa.
.:Lärt känna fler från släkten. Underbart!
.:Fått Jobb som jag ska börja på.
.:Flyttat till en helt fantastisk lägenhet.
.:Skaffat katt:)
.:Fått en ny underbar vän. Emelie!
.:Lärt mig att inte lita på alla mäniskor det första jag gör.
.:Varit i göteborg med Daniels släkt! Underbart!
.:En nära vän dog och en mindre nära vän dog.



9 av mina främsta intressen:
.:Min egna lilla familj. Daniel & Adolf.
.:Min familj
.:Shoppa
.:Datorn
.:Inredning
.:Träna min med Crosstrainer
.:Mina vänner.
.:Tv:n
.:Kärlek

8 saker som jag uppskattar:
.:Mitt äktenskap
.:Mäniskor jag kan lita på.
.:Ärlighet
.:Lugn & Ro
.:Kärlek
.:Alla som stöttar mig.
.:Mitt nya jobb
.:Familjen


7 saker i rummet där jag sitter just nu:
.:Våran nya soffa.
.:3 Stycken Datorer
.:Crosstrainer
.:Tv:n
.:Platt-tång
.:Ett vackert skepp i en tavla.
.:Bord

6 saker som jag gjorde förra veckan:
.:Shoppade i massor
.:Planerade inför mitt nya jobb
.:Gjorde 6stycken bloggdesigner åt andra:)
.:Hade jätte trevligt hos en granne (Erika)
.:Träffade svärfar på Fars-dag
.:Träffade Mamma & Lillebror

5 olika maträtter du har ätit förra veckan:
.:Pizza
.:chikybits m. pommes
.:Bacon?
.:Minns inte
.:Minns inte

4 saker som jag har gjort 2007:
.:Provade jobba i 3veckor.
.:Fick besked om att jag hade grovt diskbråck
.:Fyllde 18år.
.:Vet inte.....

3 saker som jag har gjort 2006:
.:Blev tillsammans med Daniel
.:Flyttade ihop med Daniel.
.:Förlovade mig med Daniel.


2 saker jag ska göra idag:
.:Kanske hälsa på Mamma.
.:Sköta om mig själv:)

1 av mina bästa minnen:
När vi gifte oss. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0