Fredag natt då..

Jag är egentligen super trött men kan inte somna tror jag.. Vi sitter i soffan och lyssnar på mysik. Daniel dricker någon öl och jag dricker coca cola:) imorgon ska jag se om jag hittar nå snygga kläder. Men tycker det är så svårt då jag alltid gör (Nästan alltid) dåliga köp med kläder. Jag tänker inte långsiktigt då det gäller kläder utan brukar tänka för stunden. Hittat mkt på nätet men då jag avskyr att få fel storlekar och sånt så hoppas jag över den biten.

Haha på tal om absolut ingenting så lyssnar vi på någon skiva och då kom Paris Hiltons låt upp=/ Usch, tycker den är värdelös men det betyder inte att alla tycker det:) och man har ju faktiskt rätt till en helt egen åsikt:) För utan sin åsikt är man faktiskt ingen. Sant:) Så man ska faktiskt jämt ha sin åsikt men ibland kan man ju också hålla den för sig själv då man vet att andra kan ta riktigt illa upp men om någon frågar så säger jag jämt vad jag tycker. Det är viktigt att man gör det för annars så är man ju inte ärlig och det tycker jag är viktigt att man är! Eller hur?!?

Nej nu ska jag inte skriva mer:)
Puss PUss

Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

Ja visst ska man säga vad man tycker o tänker bara man tänker på hur man säger det. Du o jag säger rätt ut vad vi tycker o tänker, en del tycker det e bra o en del inte men det är så vi är kram mamma

2008-11-07 @ 22:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0