Hej Hej alla där ute som läser:)

Ligger i sängen som jag gjort hela dagen utom när jag faktiskt tog tag i mig och gick till affären=/ Kanske inte var det bästa jag gjort då det var så himlans halt och jag halkade. Fick väldigt ont efter det. Men men.. Var och köpte ischoklad glass:) mums och så en palle kuling (Shoklad) Så himla god. Smakar som i julkalendern. Ja just det, snart jul också:) Hihi.

Sitter och kollar igenom gamla bilder och får lite saknad efter mitt Blonda hår:'(
Men samtidigt så är det rätt så skönt att slippa färga och färga hela tiden som jag fick göra förr då det var blondt. Nu färgade jag en gång (Det bruna jag har nu) och det matchade min vanliga färg så det syns inte någon utväxt. Skönt att låta håret då reparera sig efter alla miljoner blonderingar jag gjort:) Men det blonda älskade jag sååååå mycket. Vet egentligen inte varför. Men det var jätte fint då jag plattade håret. Men jag klagar jämt på mitt hår då jag egentligen har suuuuper fluff.
Emelie trodde förut inte på mig då hon älskade mina lockar jag har när jag har blött hår:) Sen fick hon se en bild på mitt riktiga fluff. Hon blev som sagt chockad:) Menar inte att alla som har fluff är fula men jag tycker det är jobbigt då det knappt går att borsta ur utan att jag sliter av mig halva håret=/ Fick en afrokam av Daniel:) Haha den funkade faktiskt.
Brukar inte platta mitt hår så ofta längre. Förr gjorde jag det varje dag. Men det sliter så på håret så jag gav upp plus att sitta i 2.5timme och platta hår är ingenting jag egentligen inte ser fram emot förutom när jag har riktigt tråkigt då kan den åka fram och fixas:) Eller om vi ska någonstans och jag vill göra det lilla extra:) Gud va tråkigt för er läsare att läsa detta kan jag tänka mig:) Men men. Har ingenting att göra och man blir lite såhär då kan jag tänka mig.

Har inte gjort någonting viktigt idag eller igår eller i förrgår=/ Så därför har det inte blivit mycket skrivande i bloggen så därför tänkte jag att iaf ett långt men tyvärr rätt meningslöst inlägg kunde jag göra för er:) Sen är det skönt att bara sitta ochs kriva av sig lite men ändå så har jag inget att skriva.

Satt också nyss och funderade på vad som sker i veckan:) En stor viktig sak händer MEN det skriver jag när det väl händer. Men tror inte det var så mycket mer. Malin ville komma och häla på imorgon men med tanke på hur det är med mig och Daniel (Att vi ligger båda med ont i ryggen) så vet jag inte om det är så bra med besök då man ska vara trevlig och glad. Eftersom det är svårt att vara glad och posetiv då man har ont. Så funderar på att skjuta fram det till jag är bättre. Snällare mot Malin också skulle jag tro.

Nej nu får detta vara slutet på detta meningslösa inlägg:)
Ha en fin söndag kväll.
Puss och kram
Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0