Jag vet!!

Jag vet att jag varit helt värdelös på att uppdatera min blogg. MEN det har varit så mkt idag och några dagar bakåt så har verkligen inte haft tid till det heller. Idag har jag verkligen städat som en tok! Helt underbart fint det börjar bli. Är så nöjd!
Så är skönt att få lite ordning här!

Sen tänkte jag också dra vinnaren i tävlingen nu om örhängena från Kitsch! Jag vet att jag skulle gjort det för ett tag sedan men har verkligen verkligen inte hunnit. Så jag ska gå igenom dom ikväll eller imorgon så får vi se vem som är den lyckliga vinnaren.

Har nyss ätit middag med Svärmor:) Jätte trevligt!! Tack för besöket:)

Nu ska jag kolla runt lite på nätet och sen imorgon tänkte jag ta lite bilder på hur det ser ut här:)

Puss och Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0