Min dag = underbar!

Idag kom min Mamma hem till oss och vi drig till Jysk för att byta lite saker som va trasiga. Sen mötte vi Emelie:)
Dagen kunde inte bli bättre. Så himla roligt att spendera den tillsammans med dom två! Sen kom min lillebror också.
Handlade lite smink, fikade (Inte jag dock) och lite sådär. Flytande ljus:) Med mera.
Sen drog vi hem till Emelie och träffade Enzo♥ Gud va fint dom hade hemma hos sig. Jätte mysigt:)

Tack för en toppen dag!

Imorgon kommer Emelie hem till mig och vi ska ha en "skönhetsdag" som vi kallar det. Bara mysa och använda ansiktsmasker och så! Mysigt!

Puss och kram
Linda

Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

En riktigt trevlig dag gumman, kul o träffa Emelie o Enzo med kram mamma ( Tack gumman)

2008-11-10 @ 18:29:41
Postat av: Em.

Taaack själv :D

2008-11-10 @ 20:49:54
URL: http://powershot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0