My name is Earl:)

Ska snart lägga mig och titta på lite My name is Earl. Någon mer som älskar den serien? Vilken karaktär tycker ni är bäst? Självklart har jag två som jag verkligen tycker om och det är Joy & Earl:) Joy för att hon är så frispråkig men ändå rolig (Ibland går hon riktigt över gränsen men det gör ju hela hon så bra) och Earl för att han bara är Earl:) Bra förklaring va?

Har nyss tagit en lång och skön dusch. Så nu kan jag fortsätta ligga i sängen och se dum ut utan att känna att hela dagen varit i sängen;)

Ingen som vill komentera i min blogg?:)
Puss och kram
Linda

Vad har ni gjort under halloween då?

Kommentarer
Postat av: caroline

Hej.. Jag älskar den serien:) Har säsong 1 och 2 på min dator nu.. fanns inte 3 och 4 att ta hem hela säsongen.. Hur många säsonger har ni?? Joy är min favorit karaktär.. :) hon är så cool:P kram pådig

2008-11-02 @ 22:44:30
URL: http://carrostenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0