svårt med rubriker:)

Som sagt så kom jag inte på någon bra rubrik så det blev ingen vidare. Men men. så kan det ju faktiskt vara.
Idag har vi haft besök av Svärmor som hade med sig en varm och nybakad sockerkaka. Hur god som helst! Tror jag ska gå bak-kurs med henne. Hon måste göra något speciellt eftersom dom blir så himla goda:)
Så vi har umgåtts och pratat, tittat på lite bilder och så. Sen nu ligger vi i sängen och jag ska snart göra mig lite nyponsoppa.
Är egentligen inte ens hungrig men nått måste jag väl äta (Nyponsoppa är ju så gott) Blir väl mer mat senare:)

Satt och pysslade och tittade på massa bilder på Lillen (Adolf) så nu ser man att han inte är så "liten" längre. Vill inte att han blir stor;) Han är ju sååå fin. hihi. Inte för att han kommer bli ful men ändå.

Hur har eran dag varit?
Puss och kram
Linda


Fotat av mig:)
Visst är jag duktig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0