Fredag är det ju idag ja:)

Ja idag var det ju Fredag:) Haha hade helt glömt bort det tills jag svarade på komentarerna jag fick igår. Uppskattar alla komentarer super mycket! Tack så mycket!

Lillen ligger bredvid efter att ha lekt som en tok i en timme nu så. Haha han är så rolig och korkad. Springer in i väggar och så. Hihi. Stackarn.

Sitter och funderar på om jag ska göra frukost, men är såååå lat just nu så jag orkar verkligen inte. Känner mig helt slut i kroppen. bara att sitta och skriva på datorn känns jobbigt. Skriver fel miljoner gånger och måste sudda och skriva om. Usch, vilken dag detta verkar bli. Men verkar som fint väder idag iaf. Det känns ju bra iaf :)
Någon mer som är super trött?

Kramar från mig.

Hösten är så vacker! Alla färger gör mig glad!
Dessa foton är tagna av mig och stulna foton polisanmäls!
Läs mer om det här!

Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

Nä jag e pigg som en mört idag o fint väder med, ni får komma o hälsa på mej så blir ni pigga haha kram mamma

2008-10-17 @ 10:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0