Fruktansvärt trött!

Hur kan man vara såhär trött men ändå inte kunna sova? Nej, usch. Ska man hitta på idag då?
På Fredag blir det att träffa Emelie<3 Ska bli roligt.

Igår när Daniel var och tankade glömde han tanklocket på biltaket och han åkte sen till sin pappa och sen påvägen hem i willys rondellen hörde han att det dunkade och då märkte han att han glömt tanklocket på taket. Men vi åkte ut i Venjan utan tanklock iaf. Stoppade för hålet bara. Så när vi var där så fick vi mat hos mamma. Jag åt köttgryta med pommes och dom åt med potatis. Jag älskar att äta pommes hos dom för dom har fritös:) hihi. Mumsigt. Sen åkte vi hem till Farmor och Farfar och såklart hade vi Lillen med oss:) Så han fick leka med deras 5? katter tror jag det var. Har fotat allihopa som jag lägger ut här lite senare. Ska redigera dom lite först:) Men dom lekte för fulla muggar medans vi fikade. Det var jätte trevligt. Kommer sakna dom nu när dom åker hem igen =/ inge roligt alls. Men förhoppningsvis kommer dom snart igen.

Sen åkte vi hem. Jag var jätte nervös för påvägen ut såg jag 4älgar. Läskigt. Det var jätte mörkt och det regnade. Men på hemvägen regnade de inte iaf. Det var skönt. Sen när vi kom hem så lämnade vi katten och jag bytte skor och vi gav oss upp till Willys för att leta tanklock. Efter ett tag hittade Daniel ena biten och sen efter ytterligare ett tag hittade jag den andra. Bra team-working:) Det var så otroligt kallt och det blåste. Usch.. Men vi hittade den och satte tillbaka tanklocket på sin plats:) Lyckad dag. Men ryggen fick otroligt ont =/ Inte roligt. Så nu ska jag väl bara vila och hoppas på att den blir bättre.

Nu ska jag fixa med bilder. Kommer lägga in på katterna sen:)
Puss och kram
Sköt om er sötnosar.

Kommentarer
Postat av: susanna

guud vad fin blogg!!

2008-10-21 @ 10:20:51
URL: http://ussies.blogg.se/
Postat av: Michaela Box

Hej, på tal om design, vet du hur man lägger in en video i bloggen? kram Michaela

2008-10-21 @ 12:40:53
URL: http://michaelabox.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter som att du har haft det jättemysigt:)

2008-10-21 @ 13:44:56
URL: http://annnnnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0