GodKväll!

Godkväll allihopa!
Ligger nu i soffan har nyss gjort en design till Linda=D Hon tyckte jätte mycket om den. Kändes bra.
Har iaf lugnat ner mig lite sen förut och är inte alls lika arg som förut. Så det är bra.

Imorgon åker vi till Göteborg också. Ska bli roligt faktiskt. Är nervös som satan. men det går nog över.

jo har börjat spela värsta roliga spelet på facebook idag=D Använder inte facebokk till något annat utan bara det spelet. hette typ pet socity eller nått sånt.. Hihi. skit kul!

Nu ska jag leka vidare. Bye!

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: good luck ;)

2008-10-02 @ 20:13:43
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: mandy

Tja jätte snygg blogg. speciellt bilderna på er två där på sidan. Skulle vilja ha likadant på mig och min kille

2008-10-02 @ 23:10:51
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Terese

hello

Ja vi ses i Göteborg, det skall bli kul.

Har jobbat hysterisk i två veckor nu det ska bli skönt med att få komma bort en stund. Vi ses där..

fin blogg

2008-10-02 @ 23:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0