Godmorgon!

Hoppas allt är bra med er. Här är det kallt så fryser en del hihi. Men det är rätt mysigt ändå. Krypa ner under en filt och ha datorn i knät och lillen ligger vid min sida. Underbar morgon. Ska snart göra lite frukost. Förhoppningsvis så får jag besök idag men det får vi se. Planerar inget längre=)

Hittade en sajt jag läst mycket om förut, gratispengar. Någon som använt det förut. Jag har sett många tjäna pengar där så jag provar. Någon mer som vill bli medlem? Om ni går genom min länk så får ni en bra start summa om inte ni gör det så startar ni bara på 5kronor. Lite tråkigt. Jag själv gick genom en vän=D
Gå med ni också!

Nej nu ska jag göra frukost.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0