Godmorgon :)

Nu har jag vaknat, lekt lite med Lillen. Rensat hans låda, som jag har stora problem med just nu. Ska se vad jag ska komma på för lösning. Jag har en väldigt kräsen katt. Så nu har jag tagit bort ena lådan faktiskt. Har haft två till honom. Men nu har jag en med extra mycket sand. Så ska se om det duger nu då.
Han kissar på golvet då och då. Inte ofta utan då och då. Antingen för att jävlas eller för att han inte vill gå på lådan. Så jag får se hur jag ska lösa detta. Viktigt att han lär sig vad som är rätt och fel. Det fixar jag:)

Sen har jag gjort mi en kopp te och nu tittar jag på Montell på 3:an. Tycker det programmet är bra:) Mycket om andar och sånt brukar det vara när Sylvia Brown är där. Hon är häftig tycker då jag..

Händer idag för er då? Något roligt?

Puss och kram
Sköt om er!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket! Din design var väldans fin den med:) Jag gillar också det programmet, och särskilt Sylvia:D Ha det!

2008-10-21 @ 10:49:05
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0