Godmorgon alla läsare!

Godmorgon allihopa!
Tänkte skriva lite nu medans jag ändå är uppe. Mår fortfarande inge bra (Ryggen) Så blir en vilodag idag också. Det är jätte fint väder ute så hade önskat jag va bra i ryggen så hade jag kunnat ut och fotat lite. Men det kan jag inte tyvärr. Ingen idee att ens försöka. Hoppas allt är bra med er? Tror jag svarat på alla era komentarer om jag missat något är det bara att säga till:)

I Fredags gjorde vi inte något speciellt mer än att vi såg fyra filmer. Därav tre som var helt super! Har ni sett Drillbit Taylor? Meet Dave? Hm minns inte den sista om det var Rocker eller nått sånt:/ Men iaf dom var helt kung!
Så det gjorde vi. Har haft en hemsk värk så har inte orkat göra någonting och inte kunnat.

Igår fyllde svärfar år! Grattis igen:) Så efter många om och men så tog jag mig upp ur sängen med målet att jag skulle kunna åka hem till honom med Daniel och gratta och umgås en stund. Så det gjorde vi. Så kom Johan & Darby + barn också. Så det var jätte trevligt. Fast jag var mest lugn och tyst:/ men jag hade trevligt iaf! Sen åkte Johan och dom och vi stannade en stund till. Sen åkte vi hem. Hatar att åka bil när jag har ont. men det gick bra.
När vi kom hem gjorde Daniel mat och sen tittade vi på tv, sen lite film igen. Vi tittade på en tecknad film som hete Horton! Hur kung som helst. Haha. Älskar den! Verkade inte som Daniel tyckte om den, minns inte. Men det var ju tecknat så vad kan man försvänta sig av andra? =) jag älskar tecknat om det inte är suuuper tecknat :S Det lät ju bara dumt egentligen men men.. Sen kollade vi på massor av My Namne Is Earl avsnitt på datorn! Hihi. Så blev rätt sent kan man ju säga. Men skönt att bara vila.

Nu har jag iaf nyss gått upp och ska nog försöka göra lite frukost. =/

Hoppas ni haft en underbar helg och att ni mår bra!
Skriver nog mer senare sen.
Sköt om er!

Puss och kram



Fotot är fotat av mig och tillhör då mig. Stulna foton polisanmäls omgående!

Kommentarer
Postat av: lilalili

Var rädd om dig så du mår bra snart! Vad roligt med en ny kamera, jag håller på att spara till en jag också.

Kramis

2008-10-19 @ 16:47:47
URL: http://lilalili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0