Godmorgon allesammans!

Nu har jag vaknat och ätit och fixat. Vi kom fram till göteborg vid ca halv tolv inatt! En väldans lång åktur, men vi kom fram iaf=D Det var huvudsaken. När vi kom fram så var alla här. Söta Emelie var också här men åkte efter ens tund hem till sin pojkvän som hon sover hos. Saknat henne så... Idag blir det kalas/middag för Daniels Farmor som fyller 80år!

stort Grattis från mig=D

Så ska snart börja göra mig iordning och så.
Kommer skriva mer när jag kommer hem. kanske mer ikväll men det märks=D

Händer för er en Lördag som denna då?

Puss & kram Linda

Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

Hoppas ni får riktigt trevligt ikväll. Adolf trivs bra här. han är en liten virvelvind som far fram överallt. kram mamma

2008-10-04 @ 15:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0