Haft en väldigt jobbig dag!

Panik och gråt har funnits i min dag idag! Usch.. Tror aldrig jag avrit så rädd som jag var idag för min lilla sötnos. (Katten alltså) Vi hade en leksak åt honom med snören som satt från taket och ner till hans kläsbräda tillsammans med massa roliga saker på. Som funkade så bra till honom. Men så satte han sig fast i snöret idag. Typ 10varv runt foten. Så han försökte nog ta sig loss och ramlar ner från sin kläsbräda!!!! Han hängde upp och ner. Hörde honom skrika så jag sprang in i rummet och ser honom där. Jag blev panikslagen och hittar en sax och klipper bort snöret (Så leksaken är nu förstörd tack och lov) Men sen så släpade han benet efter sig.... Jag bara grät hela tiden!! Visste inte vad jag skulle göra så jag bär upp honom i soffan så han får lägga sig. Håller honom tätt intill och han kurrar???? Jag förstod inte hur han kunde kurra när han hade så ont =S Så jag ringer mamma och är super upprörd! Sen efter jag pratat med henne ringde jag daniel och sen veterinären! Är han skadad så måste jag tänka snabbt tänkte jag! Min ögonsten!!!
Veterinären tyckte vi skulle avvakta ifall det var en sträckt muskel och bad mig varva ner och andas! Han sa även att katten klarar mer än vad man tror. MEN jag sa hela tiden men han är liten. Bara en kattunge. men veterinären lugnar mig.

Efter ett tag så började han gå lite.. Sen nu går han helt. Ibland när han hamnar fel så skriker han lite. Men veterinären sa att det var ingen fara.... PLJUU! Min sötnos!!

Usch finns inget värre än när något händer ens små sötnosar!!


Du är min sötnos<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0