Har tråkigt!

Personlighet:
Hur skulle du beskriva dig själv?
- Snäll, omtänksam, kärleksfull
Vad tycker andra om dig?
- Lite tråkig kanske;) Men snäll & Att jag är bra på att bry mig om andra.
Vad är din bästa sida?
- Ta på mig andras problem & Vill hjälpa alla!
Vad är din sämsta sida?
- Just att jag vill hjälpa andra, för det försätter mig ibland i jobbiga situationer.
Är du nöjd med dig själv och ditt sätt att vara?
- Ja, det gör jag verkligen. Jag har det jag vill & det jag älskar!

Utseende:
Hårfärg?
- Brunt
Frisyr?
- Tycker bäst om plattat hår, men jag har fluff hemma;)
Längd?
- ca 1.70
Skostorlek?
- 35-37
Är det nåt du vill förbättra/förändra?
- Min situation med ryggvärken
I
ntressen:

Har du vänner som delar dina intressen?
- Ja det har jag;)
Är det nåt nytt du skulle vilja prova på?
- dykning skulle jag vilja prova

Kärlek
Har du ett förhållande?
- Ja, jag är gift med en undebar man.
Hur är din drömkille/tjej?
- Daniel, han är verkligen underbar, bryr sig mkt, omtänksam, glad, rolig. Allt<3
Vad är viktigast i ett förhållande?
- Nyckeln är tillit till sin partner!
Vad anser du om homosexuella?
- Jag anser inget speciellt om dom som är det. Dom är mäniskor och är som vi andra.
Hur långt kan man gå innan det räknas som otrohet?
- Inte långt alls! Är man med en partner så är det en självklarhet var gränserna går!
När är en bra ålder att ha sex första gången tycker du?
- Ja, när det känns bra och inte mindre än 16!
Är det nåt du skulle vilja testa?
- ;)
Vad tycker du om porr?
- Ingenting för mig, men andra har kanske nytta av det!

Himmel och jord
Vilken är din favoritfärg?
- Rosa, Svart & vit!
Kan du tänka dej att plastikoperara dig?
- Nej, man är vackrast som man är! Det är en onödig sak som jag tycker enbart ska finnas för dom som varit med om hemska saker som kanske måste göra för att kunna visa sig bland andra mäniskor! (Brännskador, födselfel med mera) inte för att lyfta ansikten, läppar,bröst med mera! Helt fel enligt mig. Men för något år sedan tänkte jag i dom banorna. Men man är vackrast original!
Vilka sidor brukar du surfa in till på internet?
- Bilddagboken, blogg.se, Familjeliv, spelar spel på facebook!
Vilken kändis klär sig snyggast?
- Ja, det var en svår fråga! Dom flesta är ju inte original längre.....
Vad älskar du mest?
- Daniel, min underbara familj<3
Vilken film såg du senast?
- Minns inte...:/

Puss & Kram
Hur är vädret hos dig just nu
- Har inte tittat ut! men kallt iaf...
Vilken slags musik tycker du om?
- Lugna låtar!
Har du några husdjur?
- Adolf! Min älskade underbara söta misse!
Lägger du ner mycket tid på ditt utseende?
- Nej=D

Antingen eller
Teve eller dator?
- Dator lätt!
Kaffe eller te?
- Te! Dricker inte kaffe
Fest eller myskväll?
- Myskväll för jag har ju en underbar man här hemma!
Schlager eller hårdrock?
- Schlager, tycker ej om hårdrock!
Natt eller dag?
- Dagen såklart!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0