Hejsan alla läsare.

Idag är ingen riktigt bloggdag känns det som, har egentligen inget att skriva. Men ibland kommer man på någonting och ibland inte. Idag känner jag mig mest trött och sliten. Mår inte så jätte bra heller =/ Lillen är lite sur för att han inte får leka med mitt smink som han hittade som jag hade tappat bort för några månader sen. Vet inte vart han hittade dom och han kan ju inte visa heller så det får förbli ett mysterium.
På tal om det förra veckan så var det någon som var hos oss två gånger på två dagar Alltså en gång per dag. Den personen lämnade tillbaka min mobilladdare ena dagen. Låg fint ute på bordet så jag tog in den då den varit borta riktigt länge. Sen dagen efter så låg ett par av mina rosa pjamas byxor ihop vikta och nytvättade där ute? Kan man inte knacka på?
Varför har denna person mina saker? Det var lite jobbigt tyckte jag då jag vet till 100% att jag inte lånat ut något av det.
Men men nu har det inte varit några fler av såna incidenter och det är jag glad för. Tyckte det var lite för mkt.. Svårt att förklara.
Blev visst ett lite längre inlägg idag ändå:) hihi.

Vet att jag ska försöka städa lite sen. Får kanske besök imorgon så då vill man ha det lite finare:)

Hoppas ni har det bra. Sköt om er!
Puss & Kram
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0