Nu har jag en stund över för bloggen:)

Nu har jag en liten stund över. Äntligen är det super fint hemma hos oss:)
Vi har haft besök av min svärmor idag. Har varit jätte trevligt. Kunde inte ha varit bättre. Har saknat henne så det var skönt att se henne igen. Så vi fikade sen bjöd vi på mat. Pratade massor och visade henne lägenheten. Underbart. Måste göras snart igen tycker jag:) Fin dag.

Sitter och är nervös som jag vet inte vad. Idag avgörs massor för min framtid. Eller iaf kanske för ett tag. Vem vet. Men jag är super lycklig av denna chans och kommer göra allt för att få det att bli bra! Det kan förändra mkt på mig, hur jag känner mig och hur jag mår. Handlar inte om min rygg skada måste jag tala om så ingen tror att det handlar om någon behandling. Men det handlar mer om annat i livet som man saknar och vill. Så denna chans jag blivit erbjuden passar mig perfekt och det tilltalar mig helt och hållet! Så snart, snart får jag samtalet jag väntat på hela dagen. Suttit och tänkt på det nästan hela tiden. Drömde om det inatt. Denna chans får inte gå mig mellan fingrarna. Det får den inte.

Lycklig är jag! Kan det bli bättre? Tror inte det.

Min lillebror ska också sova hos oss imorgon:) Söto!

Puss & kram Linda
Önska mig lycka till :)

Kommentarer
Postat av: caroline

heej:) lycka till tjejen:)

2008-10-26 @ 18:20:10
URL: http://carrostenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0