Nu provar jag!

Igår var vi hemma hos Johan och Darby. Vi hade jätte trevligt och så, men jag och Darby pratade en del om olika saker. Så kom vi in på vitaminer och sånt. Hon hade en burk med vitaminer för kvinnor. Som hjälper till med mycket för kroppen.
Dessa heter One a day womens. Så idag tog jag min första av dom så får vi se hur jag mår om ca 10dagar. Läste om det på internet nu och efter tio dagar ska man se skillnad på hyn, naglar, hår hälsan, man ska bli piggare. Med mera. Så nu ger jag dessa en chans. Har 250tabletter här hemma. Tycker ni kan läsa om dessa. Fanns för olika sorters mäniskor också.
Kika in här. Läs lite om det. Lägger även ut en bild på burken jag har så skriver jag om det sen vad jag tycker när jag använt dom ett tag!

Ha det fint! Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0